11.07.2015

Street Style: 01/07 - 11/07


gabriellequeenz | Isabella1803 | emipaula | aliakolli |fearstar | vincent99
 Witam serdecznie! Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że właśnie ruszam z cotygodniową dawką street style tu, na Mentalle. Nazywam się Magda. Mój nick w grze to Zeszyteres. Prowadzę swój własny amatorki blog, na którym subiektywnie umieszczam najciekawsze stylizacje ze Stardoll. Będę dzielić się z Wami w każdą sobotę moimi łowami, przy czym postaram się szukać dość różnorodnych setów.  W modzie uwielbiam niekonwencjonalne rozwiązania. Z grubsza przedstawiłam swoją osobę, ale oprócz tego, chcę bardzo podziękować Oliwii za propozycje współpracy, gdyż darzę sporą sympatią ten blog, a Wam życzyć multum inspiracji moimi pracami, które mam nadzieję, przypadną Wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)