13.07.2015

Long-Fringed Top and Dior Classic Pants



Earrings Ink`D· Top & Purse Fallen Angel· Belt Archive· Pants Dior· Ring Epiphany
Heels Apres Ski

Moja ostatnia aktywność na koncie wyglądała tak: wpadałam na nie tylko po to, żeby przygotowywać stylizacje na bloga, przy czym masowo kupowałam kolejne ubrania ze starplazy czy z bazarku a wszystko czego nie wykorzystałam, bądź dopiero ubrałam, zamiatałam pod dywan (czyt. wrzucałam do schowka żeby nie robić bałaganu w garderobie). Kiedy postanowiłam wreszcie z nim się rozprawić i stopniowo wyjmowałam kolejne ubrania obok siebie, okazało się, że mam tam całkiem pasujące do siebie rzeczy, niemal gotowe stylizacje. Sprzątanie oczywiście stanęło w miejscu a jego nieplanowany efekt widzicie powyżej! :)

A tak przy okazji.. H m m m m m... Która to już stylizacja na liczniku Mentalle?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)