1.12.2014

New In: Zuhair Murad Tribute

 Zuhair Murad to projektant libańskiego pochodzenia, którego gwiazdy na całym świecie cenią za luksusowe, bardzo kobiece ale jednocześnie eleganckie kreacje, oszałamiające wzornictwo i kunsztowne zdobienia.
Zimowy sezon Tribute na stardoll rozpoczyna się właśnie jego kolekcją na jesień/zimę 2014-15.
Inspiracją dla niej były geometryczne budowle Bejrutu zaprojektowane przez wybitnych architektów, między innymi Zahę Hadid oraz duet Herzog & Meuron.
Całość dostępna w starplazie utrzymana jest kolorystyce bieli, czerni, odcieni turkusów, beżów i różu.
Poniżej przedstawiam Wam ich realne wersje:
Z kolekcji wybrałam 11 elementów, które moim zdaniem najbardziej zasługują na uwagę i są warte swojej ceny. Te ubrania są bardzo w moim guście ze względu na to, że składają się głównie na klasyczne, uniwersalne połączenia bieli i czerni. Z pewnością zobaczycie je niejeden raz w moich stylizacjach.

Całość - Zuhair Murad Tribute`14

Za nami pierwszy post z serii "New In" na Mentalle. Razem z Patrykiem - xxemowaxx, mamy nadzieję, że spodoba Wam się taka forma na blogu. Od dzisiaj wszystkie wpisy o nowościach w garderobach naszych redaktorów znajdziecie pod etykietą MODA. Czekamy na Wasze opinie w komentarzach.
Nie zapomnijcie pochwalić się swoimi zakupami!

5 komentarzy:

  1. ja wolałam tribute wykonywane inną techniką graficzną, typu moshino, starsze channel, czy givenchy. wg mnie właśnie dzięki temu ówczesne kolekcje tribute tracą swój urok, ciuszki wydają się jakby plastikowe, czy jak to nazwać. a szkoda, że graficy idą tą drogą... ale mimo wszystko tą kolekcje można zaliczyć do jednej z lepszych ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą:) Niektórzy nawet porównywali tę kolekcję jakościowo do Voile i jest w tym sporo racji. Wydaje się, że wraz z wzrostem zaawansowania programów graficznych, graficy powinny robić coraz to lepsze kolekcje.. Oni za to chyba wyznają zasadę, że my i tak kupimy to, co nam rzucą. Najnowsze Tribute są nieporównywalne do starszych. Szkoda, że tak się dzieje i że zawsze mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej :)

      Usuń
  2. Porównanie do Voile zdecydowanie trafne. Mimo wszystko nie uważam, że to kiepska dostawa - długie suknie to nie do końca mój klimat, ale torebki, obuwie i spora ilość ubrań naprawdę przykuły mój wzrok (+ może sposób w jaki graficy robią nowe ciuchy nie jest tak efektowny jak ten poprzedni, o którym mówiłyście, ale w końcu dostajemy torebki, które wyglądają na naturalnie ułożone w ręce, to jest moim zdaniem wielki plus!). Co prawda na stardoll bywam ostatnio sporadycznie i nie wiem co dalej będzie z moim uczestnictwem tutaj, ale te świąteczne kolekcje mnie przyciągają i chyba się skuszę na doładowanie i zmobilizuję do powrotu, mimo wielu innych obowiązków i braku czasu. Ach, ten stardoll... Co do Twoich wyborów - wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupuję tylko te ubrania, które naprawdę mi się podobają a tym razem wybrałam aż 11 rzeczy! Więc jeszcze raz - jestem zdecydowanie fanką tej kolekcji. Ale faktycznie, jeśli o chodzi o długie suknie, które grają główną rolę u Zuhaira Murada, to są jedną wielką porażką... Pod wpływem komentarza Beaty postanowiłam napisać do adminów w tej sprawie - przywrócenia jakości dawnych Tribute.
    Oto ich odpowiedź:

    Thank you for your suggestion. We really appreciate it!

    We love getting recommendations from our members. It’s the main way that we develop new stuff for the site; figure out what’s not working -- or what’s just no fun.

    Please keep your suggestions and ideas coming. We forward them to our designers and technicians to check the options on our site.

    Kind regards,
    The Stardoll Staff

    Hmmm trzeba liczyć na to, że w końcu wysnują jakieś wnioski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogliby te suknie lepiej odwzorować. Bo realnie to szczenka opada, są przepiękne! 3 i 4 z obrazka, ubierzesz i jesteś boginią.
    Nie mam na razie sd, ale mam już wishliste, doładuje i kupie wybrane rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)