14.12.2014

Brownie



Choć za moment rozpocznie się zima, przychodzę do Was z typowo jesienną stylizacją. Oliwia 'podkradła' mi pomysł na wykorzystanie tej marynarki, a że bardzo zależało mi na stylizacji z nią, wykombinowałam coś takiego. Początkowo miała pełnić funkcję topu, lecz w trakcie tworzenia, do rąk wpadła mi ta boska sukienka, która dość długo czekała na swój moment. Przyćmiona marynarką i brązowymi elementami wygląda ciekawie i zupełnie inaczej niż ją sobie wcześniej wyobrażałam.
Myślałam nad dodaniem jakiegoś akcentu, ale dawało to zupełnie inny efekt, który mnie nie zadowalał. Co myślicie?

Hat Bratz
Dress Dolce&Gabbana Tribute
Blazer Zuhair Murad Tribute
Wristlets PPQ
Gloves RIO
Boots Nelly

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się, nawet bardzo :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. kapelusz trochę dziwnie leży na głowie, ale całość boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, co ty wyprawiasz! Nie mam w domu nic słodkiego, a już zwłaszcza czekoladowego, a Ty wyjeżdżasz z takim pysznym tytułem posta!!
    Zawsze po tym, jak dodasz stylizację, mam ochotę usunąć połowę swoich :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi tym razem się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. @lula.l ja mam dokładnie tak samo za każdym razem, kiedy widzę twoją stylizację!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)