9.10.2015

Juliette doesn't live here anymore.




 Shades Limited Edition  · Shirt (originally Stella McCartney dress) Decades · Purse The Jet Set · Belts Pretty in Love & Pretty in Pink Je t'aime · Branclets Callie's Pick Couture Tribute · Socks Killah · Platforms Bonjour Bisou

Nie mam zamiaru tworzyć dramatycznych tekstów pożegnalnych, bo nie leży to w mojej naturze. Pewnie część z czytelników zauważyła, że na sd bywam bardzo sporadycznie. Tak, sd mi się znudził. Nie chcę pisać, że zupełnie go zostawiam, bo zwykle to obiecując , wracałam. Z pewnością będę tu BARDZO rzadko a)z powodu braku czasu, b) z powodu braku zainteresowania sd. Możliwe, że tu kiedyś pojawi się jakiś mój wpis, zobaczymy. 
Mam nadzieję, że ktoś zapełni pustkę na tym blogu i wróci on do dawnej świetności. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)