21.08.2015

9


Jacket The JetSet · Vest Fallen Angel · Turtleneck Miss Sixty · Skirt Limited RE-Edition Clutch Mr · Chain Limited Edition · Heels Riviera

Tym wpisem rozpoczynam odliczanie do równej setki moich postów, głównie stylizacji, na Mentalle. Dzielenie się z Wami moim stylem i wyszukanymi inspiracjami sprawiło mi wiele przyjemności a prawdziwą radością było czytanie Waszych przemiłych komentarzy. Wraz z momentem, kiedy ukaże się setna stylizacja, odejdę ze stardoll. Wszystko, co znajduje się na moim koncie jest od teraz do kupienia, więc jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam. Mam nadzieję, że zauważaliście ile czasu i pasji wkładałam w moją aktywność na blogu. Zależy mi na tym, żeby ta praca nie poszła na marne, dlatego dalej będę sterowała blogiem z tylnego siedzenia do momentu aż znajdę mojego następcę.. :) Chciałabym wypełnić miejsce po moich stylizacjach - jeśli jesteś zainteresowany dodawaniem swoich na Mentalle, wyślij proszę zgłoszenie do Castingu! 
Nie zapomniałam o konkursie na stylizację. Niestety mam mało czasu żeby wszystko pozamykać i nie dam rady rozwiązać go w pierwotnej formie. Mam za to propozycję - co Wy na to, żeby każdy, kto brał w nim udział, zgłosił się w komentarzu pod tym postem? Podliczę ilość zgłoszeń i podzielę po równo całą pulę 140 stardollarów.
Dzięki za wszystko, to był świetny rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)