2.04.2015

Dior Pre-Fall`15 Sequin Set and Balmain Lace-Up Sandals

Obecnie możemy zaobserwować sporą fascynację adminów ubraniami Diora, z czego bardzo, bardzo się cieszę! Odkąd stery tego domu mody przejął Raf Simons, kolekcje stały się znacznie nowocześniejsze a marka odmłodniała. Dior przestał kojarzyć się wyłącznie z sukniami na wielkie gale i zaczął częściej pojawiać się w wśród streetstyle`owych stylizacji gwiazd i ikon mody. Jedną z nich jest Elena Perminova, którą uwielbiam za niesamowite wyczucie stylu. Podczas paryskiego tygodnia mody pojawiła się w dokładnie takim samym topie, jaki prezentuję w dzisiejszej stylizacji. Połączyła go z białymi, obszernymi spodniami jednak ja zdecydowałam się trochę bardziej zaszaleć i zestawiłam go z porwanymi jeansami oraz skutecznie przemyciłam kolejną rzecz z Young Hollywood... Miłego dnia!

Top Special Offer
Belt It Girls
Jeans Nelly
Bag Limited Edition
Heels Young Hollywood

7 komentarzy:

  1. Mnie się ten top nie podoba, poza tym bardzo nie lubię łączenia tak zabudowanych butów z krótszymi spodniami, które kończą się zaraz nad tymi butami. Nie wiem, czy to w modzie, czy nie, ale dla mnie wygląda źle. Ale pochwalę połączenie topu z samymi spodniami i torebką, tutaj te cekiny nie wydają się tandetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! Nienagannie wykorzystałaś ten top!
    Zeszyteres

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama miałam trudnosci z wystylizowaniem tej bluzki, więc tym bardziej podziwiam twój outfit, swietnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie nie doceniłam tej bluzki, genialnie ją zestawiłaś! stylizacja podoba mi się, nie mam zastrzeżeń

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się znowu nie podoba sorry :')

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem zachwycona. Nienaganne użycie tego niebanalnego topu. Trzy razy tak ode mnie! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba, też z góry nie lubię łączenia tak zabudowanych butów z krótszymi/podwiniętymi spodniami ale to tylko już powoli stereotyp bo tutaj wygląda to super! i powoli sam w apartamencie przekonuje się do takich rozwiązań. ta bluzka była dla mnie tragiczna, tutaj wygląda nie jak wielkanocna darmówka tylko jak dior! w stylizacji Eleny wygląda to równie obłędnie
    marcelq

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)