22.09.2013

Totalna Psychoza Kosmiczny Strach




Sunnies Beastly Sunny Bunny
Cape Archive
Skirt Mortal Kiss
Top Wild Candy
Heels Fallen Angel

Stało się ostatnio coś dziwnego,  ale przestało mnie kompletnie ciągnąć do Stardoll. Wszystko wydaje mi się tutaj takie nudne, nieciekawe. Nie chce mi się nawet lalki przebierać. Za jakiś czas pewnie mi przejdzie i na nowo wszystkim się zainteresuję, jednak na jakiś czas moja stardollowa działalność będzie nieco ograniczona. Założyłem sobie za to niedawno konto na Tumblr. Zawsze tylko przeglądałem inne, jednak gdy teraz mogę prowadzić własny, jest to o wiele większa frajda. Jeżeli jesteście ciekawi, to zapraszam na http://theyoroco.tumblr.com/ :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja.
    Tumblr też niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylka! Fajny pomysł z okularami.
    Ze stardollem mam tak samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie również sd znudził, eh..


    a stylizacja dziwaczna, ale fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, że jesteś fanem Nicole, Emmy i chyba lubisz The Bling Ring oraz The Perks of Being a Wallflower ;)
    <3


    Ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na posty, bo nikt nie dodaje, a ten/ta cały/a kayley to porażka i zażenowanie ups

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła stylizacja
    stardoll zaczyna się z czasem nudzić, nie zawsze się wraca ;) a na blogu znowu nudno, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dało się to znudzenie zauważyć, bo było trochę pusto na blogu.
    Fajna stylizacja c:

    OdpowiedzUsuń
  8. niewypał z tymi redaktorami, wercia wprowadzała jednak częściej stylizacje i były one ładne, a kajlej to serio porażka

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)