2.11.2012

The anegdote of chasing the location to your door



Stylizacja nieco w kwiatowym klimacie - ale nie mogłam się powstrzymać. Tych spodni szukałam bardzo długo w starbazaarze. Na szczęście teraz trafiły do archive. Nowa kolekcja Pet-a-porter jest świetna, także spodziewajcie się niedługo stylizacji z dużym udziałem ciuszków z tego sklepu (:

Koszula Pet-a-porter
Kolczyki jako zdobienia Pretty 'n Love
Spodnie archive
Kopertówka RIO
Opaska Pretty 'n Love
Skarpetki Killah
Platformy VOILE

12 komentarzy:

  1. świetnie wykorzystałaś te spodnie, przekonałaś mnie do ich kupna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. boska. kocham te spodnie także ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, chyba kupię te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja je kupiłem w bazaarze kilka dni przed tym, kiedy trafiły do starplazy -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś cudowna, wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tych spodni nie widzę w archive :c

    OdpowiedzUsuń
  7. @Ula

    Zaznacz w wyszukiwarce markę Archive i kliknij szukaj, powinny być na drugiej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię za bardzo szerokich spodni , ale stylizacja przekonująca :D

    kociak33nn

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, zależy mi na Waszych opiniach :)